Minu kauplus
LOADER

Reklamatsiooni esitamise kord PEPCO kaupluses

Reklamatsiooni saab esitada minnes PEPCO kauplusesse ja täites vormi. Kvaliteedipuudusega toode tuleb võtta kaasa koos ostutšekiga. Vastuse esitatud reklamatsioonile saab seaduse alusel 15 päeva jooksul.

Kuidas kaebust esitada?

01

01

Tule kauplusesse koos toote ja ostutšekiga

Reklamatsiooni saad esitada ükskõik millises PEPCO kaupluses 2 aasta jooksul peale ostu sooritamist.

02

02

Täida reklamatsiooni vorm

Küsi reklamatsiooni vormi klienditeenindajalt, täida vorm ja anna see koos tootega tagasi klienditeenindajale.

03

03

Oota vastust

Sind teavitatakse otsusest 15 päeva jooksul pärast reklamatsiooni esitamist.

04

04

Raha tagasi saamine

Juhul, kui reklamatsioon rahuldatakse, tuleb Sul raha tagasi saamiseks minna kauplusesse, kus reklamatsiooni esitasid.

KKK

Kas saan tagastada toote, mis ei vasta minu ootustele?

Kõikides meie kauplustes kehtib raha tagasi garantii: toote võib tagastada 30 päeva jooksul. Toote tagastamiseks pöördu PEPCO kauplusse koos tagastatava toote (siltidega ja kasutamisjälgedeta) ja ostutšekiga. Rohkem teavet raha tagasi garantii kohta leiad siit.

Kas võin toote tagastada mõnda teise PEPCO kauplusesse?

Jah, tooteid võib tagastada ükskõik millises PEPCO kaupluses. Loe tagastamise kohta lähemalt siit.

Kas saan toote tagastada, kui mul ei ole ostutšekki alles?

Kui teil pole ostutšekki, kuid maksite pangakaardiga – saate toote tagastamisel esitada panga väljavõtte.

Kas saan tagastada toote, millelt on sildid eemaldatud?

Kahjuks mitte. Tagastamiseks peab toode olema “nagu uus” – originaalpakendis ja koos kõigi siltidega.

Milliseid tooteid pole võimalik tagastada?

Osasid isiklikuks kasutamiseks mõeldud esemeid ei saa tagastada. Täieliku nimekirja leiad SIIT.

Kui kaua võtab aega raha tagastamine pangakontole?

Kui kaebus on rahuldatud või toode tagastatud, peaks tagasimakse pangakontole jõudma 14 päeva jooksul alates toote tagastusest või kaebuse rahuldamisest. 

Kui pikk garantii PEPCO toodetele kehtib?

PEPCO kauplustes ostetud toodete garantiiaeg on 2 aastat. Kui leiad garantiiaja jooksul tootes kvaliteedivigu või defekte, soovitame sul täita sellekohane avaldus ükskõik millises PEPCO poes. Rohkem infot leiad SIIT.

Kuidas ma saan PEPCO kauplusest ostetud toote kohta kaebuse esitada?

Kaebuse saab esitada igas PEPCO kaupluses. Võta kaasa puudusega toode, tõend ostust (ostutšekk, pangakonto väljavõte) või ostu sooritamist kinnitav tunnistaja ja täida kaebuse esitamise avaldus. Vastuse esitatud kaebusele saad 14 tööpäeva jooksul. Lisainfot kaebuste esitamise kohta leiad SIIT.

Minu kaebus lükati tagasi. Mis ma veel teha saan?

Kui sinu kaebust ei rahuldatud ja sa meie otsusega ei nõustu, on sul õigus esitada apellatsioon. Protsess on samasugune nagu kaebuse esitamise puhul.

Mis vahe on kaebusel ja tagastamisel?

Tooteid saab tagastada 30 päeva jooksul alates täishinnaga toote ostmisest koos ostutõendi, sildi ja kviitungiga. Kaebuse saab klient esitada mis tahes hinnaga ostetud toote kohta 2 aasta jooksul pärast ostu sooritamist, kui tootel leitakse kvaliteedivigu. Kaebusi saab esitada ostutšeki või muu ostutõendi (pangakonto väljavõte) või tunnistaja ostu kinnitavate ütluste alusel. Tagastuse ja kaebuse esitamise avalduse saab teha igas PEPCO Eesti kaupluses.

Kuidas ma saan edastada endapoolse tagasiside?

Tagasisidet saab anda meie kodulehel oleva kontaktivormi kaudu, kirjutades meile aadressil klient.ee@pepco.eu või kaupluses kohapeal, täites selleks tagasiside ankeedi, mida saab küsida kassast.

Klienditugi

Kas sul on küsimus? Võta meiega ühendust!
Meie klienditugi vastab Sulle meelsasti!

Sulle võivad meeldida ka