Minu kauplus
LOADER

Mis meid inspireerib?

Kliendid on alati meie tähelepanu keskmes. Klientide ootustele ning vajadustele vastates, areneme ka ise. Meie suurimaks eeliseks on lai valik soodsa hinnaga tooteid, mugavad kauplused ja sõbralik teenindus.
01

Meie missioon

Pakkuda klientidele mugavat ligipääsu kõigile toodetele, mida nad igapäevaselt vajavad, et riietada enda pere ja kaunistada kodu võimalikult soodsate hindadega.
02

Meie visioon

Meie eesmärk on saada Euroopa suurimaks, parimaks, odavaimaks ja tuntuimaks pere- ja kodukaupade sooduskaubamärgiks.
03

Meie strateegia

Meie strateegia põhineb praktilistel põhimõtetel" suurem - parem - lihtsam - odavam " lähenemisel ettevõtluse arendamisele ja kultuurile, töökeskkonnale, karjäärile ja hüvitistele personali arendamise seisukohast.

Meie numbrid
räägivad iseenda eest!

Ettevõtte dünaamiline areng on kestnud alates aastast 1999. Esimesed PEPCO kauplused rajati Poolas 2004. aastal. Täna on meil Euroopas neid üle 3000!

Tänu laiaulatuslikule tegevusele ja pidevale tähelepanule madalatele operatiivkuludele, saame pakkuda taskukohase hinnaga kvaliteetseid tooteid üha rohkemates asukohtades.

> 28 miljonit

KLIENTI KUUS

> 1000

TÖÖTAJAT POOLA PEAKONTORIS

> 26 000

TÖÖTAJAT 17 EUROOPA RIIGIS

> 3000

KAUPLUST 17 EUROOPA RIIGIS

> 20 aastat

PIDEVAT ARENEMIST

> 200 000 m2

LAOPINDA EUROOPAS


Tahame jõuda igaüheni

Igal aastal avame keskmiselt 300 uut kauplust ja siseneme vähemalt kahele uuele Euroopa turule. Ainuüksi viimase kümnendi jooksul on PEPCO töötajate arv kümnekordistunud.

Keskendume mitte ainult rahaliselt atraktiivsete toodete võimalikult heale kättesaadavusele, vaid ka keti laiale geograafilisele ulatusele.

Kaupluste arv eri riikides:

Poola
1204
Tšehhi
276
Slovakkia
140
Rumeenia
418
Ungari
231
Sloveenia
38
Horvaatia
114
Leedu
75
Läti
55
Eesti
33
Bulgaaria
139
Itaalia
117
Serbia
106
Hispaania
157
Austria
67
Saksamaa
5
Kreeka
15

 

 

PEPCO kui jaemüügibränd kuulub äriühingusse PEPCO Group. Ettevõte pakub oma klientidele – peamiselt hinnatundlikele peredele – kõike vajalikku kodu sisustamiseks ja kaunistamiseks, sealhulgas (üld)tarbekaupu ja riideid.

 

 

 

 

 

Nii nagu Poundlandi või Dealzi kauplused, on ka PEPCO Groupi kauplused väikese- või keskmise suurusega kohalikud poed. Meil on kauplused üle 4000 kohalikus kaubanduskeskuses ning peatänavatel ja müügialadel 19 Euroopa turul.

Pepco Groupi aktsiad on Varssavi börsil kaubeldavad alates maist 2021.

Rohkem infot Pepco Groupi kohta

Meie ajalugu on edu lugu!

2022

Me jätkame kasvamist ja avame oma esimesed poed Saksamaal ja Kreekas.

2021

Oleme nüüd avatud ka Hispaanias ja Austrias.

2020

Avame kauplused Itaalias ja Serbias.

Poolas tähistame 1000. PEPCO kaupluse avamist
2019

Bulgaaria liitub PEPCO perega.

2018

Laieneme Läti ja Eesti turgudele.

2017

Avame kauplused Horvaatias, Sloveenias ja Leedus.

2016

Vähem kui kahe aastaga on kaupluste arv kahekordistunud – avame PEPCO 1000. kaupluse Euroopas.

2015

Laieneme Rumeenia ja Ungari turgudele.

2014

Tähistame PEPCO 500. kaupluse avamist.

2013

Meie kauplused teenindavad kliente ka väljaspool Poolat.

PEPCO avatakse Tšehhis ja Slovakkias.
2007

Avatakse sajas PEPCO kauplus.

2004

Esimesed 14 PEPCO kauplust avatakse Poznańis Bydgoszcz -is ja Gdańskis.

1999

Kauplusteketi loomise algus.

Meie töötajad on PEPCO kaubamärgi visiitkaardid!

Ettevõte kasvab dünaamiliselt tänu oma töötajatele ja nemad koos sellega – õppides, uusi sihtmärke seades ja edutamisi vastu võttes.

Euroopa PEPCOs töötab üle 26 000 töötaja, sealhulgas üle 1000 neist Poznani peakontoris ja üle 1000 töötaja logistikakeskuses. Praeguste töötajate seas on endiselt inimesi, kes hakkasid 1999. aastal meie ettevõtet arendama mitmekümne liikmelises grupis. See on üks põhjustest, miks meil on hoolimata tegevuse ulatusest õnnestunud säilitada perekondlik, avatud õhkkond.

Varem olin viis aastat vastutav ühe turu eest, aga täna haldan Lõuna-Euroopa regiooni müügidirektorina kaheksat erinevat riiki. See on suurepärane kogemus, sest hoolimata järjepidevast organisatsioonikultuurist on mul siiski võimalus õppida uusi suhtlusviise, pisut teistsugust lähenemist igapäevaelule.
Kui inimesed väljastpoolt PEPCO-t küsivad minult ettevõtte katkematu üle 20-aastase eduka arenemise põhjuste kohta, vastan alati: suurepärased töötajad ja töökeskkond, mis põhineb viiel väärtusel, millest ettevõte juhindub, st lugupidamisel, aususel, koostööl, entusiasmil ja arengul. Töötades PEPCOs juba selle asutamise esimesest päevast, kogen seda iga päev ise.
PEPCO on rahvusvahelise koostöö koht. Siin töötavad usaldusväärsed inimesed, kes näitavad igapäevaselt üles hämmastavat pühendumust ja tahet edu saavutada. IT-osakonnas ootavad kõiki alati ees uued väljakutsed ja uued projektid. Siin valitseb vigadest õppimise kultuur, kus ebaõnnestumisi käsitletakse kui võimalust õppida ja areneda.
Töö ettevõttes, kus hoolitsetakse kõigi töötajate arengu ja koolituse eest, võimaldades töötajatel realiseerida enda ideid projektides, on unistuste töökoht kõigile, kes soovivad tegutseda ettevõtete sotsiaalse vastutuse valdkonnas.

Saa juba täna osaks meie eduloost!

Töötajate soodustused
Ametialased väljakutsed
Arenguvõimalus
Koolituste süsteem
Rahvusvaheline töökeskkond
Sõbralik õhkkond
Lisaväärtused
… ja palju muud!

Heategevus

PEPCO jaoks on laste areng, vabaaja tegevused ja haridus suure tähtsusega. Teeme koostööd erinevate organisatsioonidega, loome enda abiprogramme ja tegeleme vabatahtliku tööga. Igas riigis, kus tegutseme, anname oma panuse laste aitamiseks.

Pidev töö kannab vilja!

PEPCO on klientide ja turuekspertide seas üks hinnatumaid kaubamärke!

Seda tõendavad lisaks miljonitele meie kauplustest ostjatele ka valdkonna auhinnad ja tunnustused, mida antakse kvaliteedi, populaarsuse, usalduse ja maine eest. Oleme uhked kõigi kiituste üle, mis motiveerivad meid edasi arenema nii klientide kui ka töötajate huvides.

Meie auhinnad:

AASTAKÜMNE teenuste kvaliteeditärn

Auhind antakse ettevõtetele tarbija teenuse kõrge kvaliteedi eest, mida hindab Poola Teenuse Kvaliteedi Programm, mis uurib tarbijate rahulolu kogu aasta vältel...
Loe edasi
Auhind antakse ettevõtetele tarbija teenuse kõrge kvaliteedi eest, mida hindab Poola Teenuse Kvaliteedi Programm, mis uurib tarbijate rahulolu kogu aasta vältel ja töötleb igal aastal miljoneid andmeid. Läbiviidud uuringud näitavad veel kord selgelt, et PEPCO kliendid tunnustavad meid kui sõbralikku ja usaldusväärset kaubamärki.

Super kaubamärk 2020

Tunnustus kõige arenenumatele, äratuntavamatele ja uuenduslikumatele kaubamärkidele Poola turul. PEPCO kaubamärk sai taas kvaliteedi, usalduse ja maine auhinna SUPER BRAND 20120....
Loe edasi
Tunnustus kõige arenenumatele, äratuntavamatele ja uuenduslikumatele kaubamärkidele Poola turul. PEPCO kaubamärk sai taas kvaliteedi, usalduse ja maine auhinna SUPER BRAND 20120. Edetabelis hinnatakse: üksikute kaubamärkide turupositsiooni ja nende arengut, toodete või teenuste kvaliteeti ja klientide usalduse taset.

Kümnendi Kaubamärk

Eriline tunnustus kaubamärgile PEPCO programmi „Hea bränd - kvaliteet, usaldus, maine” juubeliväljaande raames selle eest, et bränd on regulaarselt esile tõusnud...
Loe edasi
Eriline tunnustus kaubamärgile PEPCO programmi „Hea bränd - kvaliteet, usaldus, maine” juubeliväljaande raames selle eest, et bränd on regulaarselt esile tõusnud küsitluses ajavahemikul 2009–2019. PEPCO on ainsaks sooduskaupluste seas tunnustatutuks kaubamärgiks ning üks hinnatumaid ettevõtteid tarbijate ja turuekspertide seas - ja seda juba kümme aastat!

Teenuste kvaliteeditärn 2019

Auhind antakse ettevõtetele tarbija teenuse kõrge kvaliteedi eest, mida hindab Poola Teenuse Kvaliteedi Programm, mis uurib tarbijate rahulolu kogu aasta vältel...
Loe edasi
Auhind antakse ettevõtetele tarbija teenuse kõrge kvaliteedi eest, mida hindab Poola Teenuse Kvaliteedi Programm, mis uurib tarbijate rahulolu kogu aasta vältel ja töötleb igal aastal miljoneid andmeid. Läbiviidud uuringud näitavad veel kord selgelt, et PEPCO kliendid tunnustavad meid kui sõbralikku ja usaldusväärset kaubamärki.

Super kaubamärk 2019

Tunnustus kõige arenenumatele, äratuntavamatele ja uuenduslikumatele kaubamärkidele Poola turul. PEPCO kaubamärk sai taas kvaliteedi, usalduse ja maine auhinna SUPER BRAND 2019....
Loe edasi
Tunnustus kõige arenenumatele, äratuntavamatele ja uuenduslikumatele kaubamärkidele Poola turul. PEPCO kaubamärk sai taas kvaliteedi, usalduse ja maine auhinna SUPER BRAND 2019. Edetabelis hinnatakse: üksikute kaubamärkide turupositsiooni ja nende arengut, toodete või teenuste kvaliteeti ja klientide usalduse taset.

Forbes Diamonds 2018

See on Poola kõige dünaamilisemalt arenevate ettevõtete edetabel. Kokkuleppel ajakirja Forbesi toimetuse ja luureagentuuri Bisnode Polska poolt kogutud andmete põhjal luuakse...
Loe edasi
See on Poola kõige dünaamilisemalt arenevate ettevõtete edetabel. Kokkuleppel ajakirja Forbesi toimetuse ja luureagentuuri Bisnode Polska poolt kogutud andmete põhjal luuakse kõrge krediidireitinguga ettevõtete andmebaas. PEPCO oli taas hääletuse võitja.

Teenuste kvaliteeditärn 2018

Auhind antakse ettevõtetele tarbija teenuse kõrge kvaliteedi eest, mida hindab Poola Teenuse Kvaliteedi Programm, mis uurib tarbijate rahulolu kogu aasta vältel...
Loe edasi
Auhind antakse ettevõtetele tarbija teenuse kõrge kvaliteedi eest, mida hindab Poola Teenuse Kvaliteedi Programm, mis uurib tarbijate rahulolu kogu aasta vältel ja töötleb igal aastal miljoneid andmeid. Läbiviidud uuringud näitavad veel kord selgelt, et PEPCO kliendid tunnustavad meid kui sõbralikku ja usaldusväärset kaubamärki.

Super kaubamärk 2018

Tunnustus kõige arenemisvõimelisematele ja äratuntavamatele kaubamärkidele Poola turul. EPCO kaubamärki hinnati taaskord väga kõrgelt ja pälvis SUPER BRAND 2018 tunnustuse -...
Loe edasi
Tunnustus kõige arenemisvõimelisematele ja äratuntavamatele kaubamärkidele Poola turul. EPCO kaubamärki hinnati taaskord väga kõrgelt ja pälvis SUPER BRAND 2018 tunnustuse - Kvaliteedi, Usaldusväärsuse ja Maine eest. Edetabelis hinnatakse: üksikute kaubamärkide turupositsiooni ja nende arengut, toodete või teenuste kvaliteeti ja klientide usalduse taset.

AI Excellence Award 2017

Mainekas Best Retailer of the Year 2017 auhind ja AI Excellence Award 2017 aasta suurima saavutuse eest: 1000 kaupluse avamist. Autasud...
Loe edasi
Mainekas Best Retailer of the Year 2017 auhind ja AI Excellence Award 2017 aasta suurima saavutuse eest: 1000 kaupluse avamist. Autasud on omistatud AI Global Media poolt.

Super Marka 2017

Tunnustus kõige arenemisvõimelisematele ja äratuntavamatele kaubamärkidele Poola turul.
Tunnustus kõige arenemisvõimelisematele ja äratuntavamatele kaubamärkidele Poola turul.

Teenuste kvaliteeditärn 2017

Poola teenuse kvaliteedi programmi poolt hinnatud ettevõtetele omistatud tunnustus tarbijateenuse kõrge kvaliteedi eest.
Poola teenuse kvaliteedi programmi poolt hinnatud ettevõtetele omistatud tunnustus tarbijateenuse kõrge kvaliteedi eest.

Forbes Diamonds 2017

Juba kümnendat korda on Bisnode Polska koostöös ajakirja Forbes toimetusega välja töötanud nimekirja riigi kõige dünaamilisemalt arenevatest ettevõtetest. Nendest, mis on...
Loe edasi
Juba kümnendat korda on Bisnode Polska koostöös ajakirja Forbes toimetusega välja töötanud nimekirja riigi kõige dünaamilisemalt arenevatest ettevõtetest. Nendest, mis on oma väärtust viimase kolme aasta jooksul kõige kiiremini kasvatanud. Wielkopolska piirkonnas tunnustatud ettevõtete edetabelis saavutas esikoha PEPCO.

Retailers' Awards 2016

Retail Awards on üks suurimaid ärikinnisvara sektoris toimuvaid sündmusi Poolas, mis toob igal aastal kokku mitusada Kesk- ja Ida-Euroopa olulisimat investorit...
Loe edasi
Retail Awards on üks suurimaid ärikinnisvara sektoris toimuvaid sündmusi Poolas, mis toob igal aastal kokku mitusada Kesk- ja Ida-Euroopa olulisimat investorit ja kinnisvaraarendajat. PEPCO võitis kategooriasBest Expansion ja meie tegevjuht Marcin Stańko nomineeriti Best Manager of the Year auhinnale.

Dobra Marka 2016 (Hea bränd 2016)

See autasu omistatakse kõige uuenduslikumatele, arenemisvõimelisematele ja tuntumatele Poola kaubamärkidele. Edetabelis hinnatakse: üksikute kaubamärkide turupositsiooni ja nende arengut, toodete või teenuste...
Loe edasi
See autasu omistatakse kõige uuenduslikumatele, arenemisvõimelisematele ja tuntumatele Poola kaubamärkidele. Edetabelis hinnatakse: üksikute kaubamärkide turupositsiooni ja nende arengut, toodete või teenuste kvaliteeti ja klientide usalduse taset. PEPCO võitis „Hea brändi“ tiitli kolmandat korda järjest.

Forbes Diamonds 2016

See on Poola kõige dünaamilisemalt arenevate ettevõtete edetabel. Uurimisagentuuri poolt kogutud andmete põhjal luuakse positiivse krediidivõimega ettevõtete andmebaas. PEPCO oli taas...
Loe edasi
See on Poola kõige dünaamilisemalt arenevate ettevõtete edetabel. Uurimisagentuuri poolt kogutud andmete põhjal luuakse positiivse krediidivõimega ettevõtete andmebaas. PEPCO oli taas küsitluse võitja.

Gepardy Biznesu 2015 (Ärigepardid 2015)

Laureaatide nimekiri koostatakse vastavalt turuväärtuse tõusule. Analüüsiks valitakse ettevõtted, kes saavutasid antud perioodil kindlad tulud ja kasumi ning kelle kapitali väärtus...
Loe edasi
Laureaatide nimekiri koostatakse vastavalt turuväärtuse tõusule. Analüüsiks valitakse ettevõtted, kes saavutasid antud perioodil kindlad tulud ja kasumi ning kelle kapitali väärtus on positiivne. Poola ettevõtete finantstulemusi analüüsib Euroopa ettevõtluse instituut.

Retailers' Awards 2014

CEE Retail Awards gala on üks suurimaid ärikinnisvara sektoris toimuvaid sündmusi Poolas, mis toob igal aastal kokku mitusada Kesk- ja Ida-Euroopa...
Loe edasi
CEE Retail Awards gala on üks suurimaid ärikinnisvara sektoris toimuvaid sündmusi Poolas, mis toob igal aastal kokku mitusada Kesk- ja Ida-Euroopa olulisimat investorit ja kinnisvaraarendajat. PEPCO võitis kategoorias Discount Retailer of the Year 2014.

Jaemüüjate TOP

Igal aastal antakse ettevõtetele auhindu, mis põhinevad sõltumatu ettevõtte tulemuste hindamisel.
Igal aastal antakse ettevõtetele auhindu, mis põhinevad sõltumatu ettevõtte tulemuste hindamisel.

Jaemüüjate TOP 2022

Igal aastal antakse ettevõtetele auhindu, mis põhinevad sõltumatu ettevõtte tulemuste hindamisel.
Igal aastal antakse ettevõtetele auhindu, mis põhinevad sõltumatu ettevõtte tulemuste hindamisel.