Vähema eest rohkem... iga päev!

Kasutame küpsiseid turunduslikel ja statistilistel eesmärkidel, kohandades oma pakkumisi sinu vajaduste järgi. Võid oma brauseri seadeid igal ajal muuta, nõustudes meie küpsiste faile osaliselt või täielikult vastu võtma või neist loobuma. Kui sa oma vaikimisi seadeid ei muuda, salvestame ja kasutame sinu seadmesse (arvutisse, nutitelefoni jmt) salvestatud küpsiste faile eelnimetatud eesmärkidel. Täpsemat infot leiad meie privaatsuspoliitikast.

Korduma kippuvad küsimused


Sul on küsimusi?

 

1

Kust leida lähim PEPCO pood?

Palun kasutage meie PEPCO poe otsingumootorit. Seal on kaart, mis näitab meie kõikide kaupluste asukohtasid vastavalt riigile.

2

Kust leida PEPCO poe telefoninumber?

Meie kauplustes ei ole kliendipõhiseid telefone. Kui teil on küsimusi, siis pöörduge lähimasse kauplusesse või võtke ühendust e-maili teel: klient.ee@pepco.eu.

3

Millised on PEPCO kaupluste lahtiolekuajad?

Palun kasutage meie PEPCO poe otsingumootorit. Seal on kaart, mis näitab kõigi meie kaupluste asukohtasid, aadresse ja lahtiolekuaegu vastavalt riigile.

4

Kas PEPCO’l on internetipood?

PEPCO müüb kaupa ainult füüsilistes poodides. Algusest peale oleme keskendunud ideaalselt paiknevate ja traditsiooniliste kaupluste loomisele. Meie jaemüügikett on piisavalt suur, et tagada otsene juurdepääs rikkalikule tootevalikule võimalikult paljudele potentsiaalsetele klientidele. Soovime jääda võimalikult lähedale meie klientidele, kes võivad meid leida laiahaardelise valikuga kaubanduskeskustest.

5

Kas ma saan osta PEPCO kinkekaarti?

Kahjuks hetkeseisuga PEPCO kauplused kinkekaarte ei müü.

6

Miks ei ole minu linnas PEPCO kauplust?

Töötame pidevalt oma jaekaubandusketi arendamise nimel. Me tahame olla oma klientidele võimalikult lähedal. Loodame, et lähitulevikus tähistame uue PEPCO poe avamist teie linnas. Kindlasti teavitame teid sellest meie Facebooki lehel ja ametlikul kodulehel.

7

Kust leida teavet välismaal asuvate PEPCO kaupluste kohta?

Ülemises menüüribas on rippmenüü kõigi riikidega, kus meil on kauplused. PEPCO poe otsingumootor on saadaval nii inglise kui ka poolakeelses veebilehe versioonis. Kasutage seda, et näha PEPCO kaupluste asukohti erinevates riikides.

 

1

Kas ma saan ostetud toodet vahetada või tagastada?

PEPCO annab teile 30 päeva ostetud toote tagastamiseks. Toote tagastamiseks minge PEPCO kauplusesse koos toote (siltidega ja kasutamisjälgedeta) ja originaaltšekiga. Saate ostusumma tagasi kas sularahas või kaardimaksetagastusena.

2

Kas ma saan ostetud toodet tagastada igas PEPCO kaupluses?

Jah, tooteid saab tagastada igasse PEPCO kauplusesse.

3

Kas ma saan ostetud toodet tagastada (vahetada) ilma originaaltšekita?

Kahjuks ilma originaaltšekita PEPCO kauplustes ostetud kaupa tagastada ei saa. Tšekk on vajalik, et toode laos taasregistreerida ja müüdud tooteks märkida. 

4

Kas ma saan ostetud toodet tagastada või vahetada ilma sildita?

Kahjuks ilma sildita toodet PEPCO kaupluses vastu ei võeta. 

5

Milliseid tooteid pole võimalik tagastada?

Teatud isiklikuks kasutamiseks mõeldud esemeid ei saa tagastada. 

6

Kui pikk on PEPCO toodete garantiiaeg?

PEPCO kauplustes ostetud toodete garantiiaeg on 2 aastat. Kui te leiate tootes kvaliteedivigu või defekte garantiiaja jooksul, soovitame teil täita sellekohane avaldus ükskõik millises PEPCO poes.

7

Kuidas ma saan esitada ostetud toote kohta kaebuse?

Kaebekirja avaldused on olemas igas PEPCO kaupluses. Võtke kaasa vigane toode, tõend ostust (ostutšekk, pangakonto väljavõte) ja täitke avaldus. Vastuse esitatud kaebekirjale saate 14 tööpäeva jooksul.

8

Minu kaebus on tagasilükatud. Mida ma saan teha?

Kui teie kaebust ei rahuldatud ja te ei nõustu meie otsusega, on teil õigus esitada uus kaebus. Antud juhul jääb kaebuse esitamise kord samasuguseks. 

9

Kui kaua võtab aega raha tagastamine pangakontole?

Kui kaebus on rahuldatud või toode tagastatud, peaks tagasimakse pangakontole jõudma 14 päeva jooksul alates toote tagastusest või kaebuse rahuldamisest. 

10

Kas ma saan esitada top-up või paysafecard kaardi kaebuse?

Hetkel ei ole PEPCO kauplustes Eesti riigis top-upid ega paysafecard kaardid saadaval.

11

Mis vahe on kaebusel ja tagastusel?

Tagastust saab teha 30 päeva jooksul alates täishinnaga toote ostmisest koos ostutõendi, sildi ja kviitungiga. Kliendil on õigus esitada kaebus mis tahes väärtusega ostetud toote kohta 2 aasta jooksul pärast ostu sooritamist, kui tootel leitakse kvaliteedivigu. Kaebusi saab esitada originaaltšeki või muu ostutõend (pangakonto väljavõte). Tagastusi ja kaebusi saab esitada igas PEPCO kaupluses Eestis. 

12

Kuidas ma saan edastada endapoolse tagasiside?

Tagasisidet ootame e-mailile: klient.ee@pepco.eu

1

Kuidas saada infot toodete olemasolu kohta poes?

Kõige asjakohasemat teavet toodete olemasolu kohta kauplustes saab kirjutades emailile: klient.ee@pepco.eu või küsides huvi pakkuva toote kohta kaupluses kohapeal.

2

Kas tooteid saab reserveerida?

Meelepäraseid tooteid saab reserveerida kaupluses kohapeal. 

3

Kas reklaamlehes olevad tooted on saadaval igas PEPCO kaupluses?

Jah, reklaamlehes olevad tooted on saadaval kõikides PEPCO kauplustes.

4

Kas kõik kodulehel olevad tooted on saadaval igas PEPCO kaupluses?

Veebipõhised (mitte reklaamleht) pakkumised võivad erineda antud kaupluses olevast (mõned tooted võivad olla saadaval ainult valitud kauplustes). Pange tähele, et kodulehel olevad fotod on näited toodetest ning võivad veidi erineda tegelikest toodetest antud kaupluses.

5

Kui tihti varustatakse kaupluseid uue kaubaga?

Uut kaupa tuleb poodidesse 3-4 korda nädalas. Kauba saabumise päevad erinevad kaupluseti. 

6

Kust ma leian asjakohaseid pakkumisi PEPCO toodete kohta?

Meie pakkumisi leiate meie kodulehelt, reklaamlehest ning PEPCO Eesti avalehelt Facebookis. 

7

Kust ma leian informatsiooni allahindluste kohta?

Kogu teabe allahindluste kohta leiab meie kodulehelt, reklaamlehest või PEPCO Eesti avalehelt Facebookis. 

 

1

Kas ma saan maksta Sodexo kuponiga PEPCO kauplustes?

Ei, sellist võimalust PEPCO kauplustes veel ei ole.

2

Kas ma saan maksta Sodexo kaardiga PEPCO kauplustes?

Ei, sellist võimalust PEPCO kauplustes veel ei ole. 

3

Kas PEPCO kauplustes on võimalik osta tooteid käibamaksuvabalt?

Jah. 

4

Kas ma saan PEPCO kaupluses osta tooteid makstes paysafecard kaardiga?

Ei, sellist maksevõimalust PEPCO kauplustes veel ei ole. 

5

Millised top-upid on saadaval PEPCO kauplustes?

Top-upid ei ole PEPCO kaupluses veel saadaval. 

6

Kas PEPCO kauplustest ostes on võimalik saada käibemaksuarve?

Käibemaksuarve ostetud toote kohta on võimalik saada kõikidest PEPCO kauplustest. Arveid väljastatakse kehtivate seaduste alusel 7 päeva jooksul alates ostukuupäevast, tuginedes üksnes maksekviitungile.

7

Kas mul on võimalik saada tšekist koopia?

Ei, tšekk prinditakse ühekordselt ostu sooritamisel ning seda ei ole võimalik duplitseerida või replitseerida. 

8

Kas ma saan tuua kasutatud patareisid PEPCO kauplusesse?

Jah, kõikides PEPCO kauplustes on olemas kasutatud patareide konteiner. 

 

1

Kuhu saan ma saata ettepanekud ja pakkumised kinnisvara rentimiseks?

Palun võtke meiega ühendust kasutades meie kodulehel olevat ankeeti valiku “ÜÜRIPINNAD” all. 

2

Kuhu saan ma saata pakkumised koostööks?

Palun võtke ühendust täites meie veebilehel oleva vormi. Otsige veebilehel valik "Juhtkond" ning Teie taotlus saadetakse asjakohasesse osakonda. 

3

Kuidas ma saan PEPCO kauplusesse tööle kandideerida?

Kõik tööpakkumised on saadaval meie kodulehel l Karjääri valiku all. Te võite taotleda meie kodulehel või otse poes kus te soovite töötada. Kui teil on täiendavaid küsimusi tööpakkumiste või positsioonide kohta, võtke meiega ühendust e-maili teel karjaar@pepco.eu.

4

Kuidas ma saan PEPCO peakontorisse tööle kandideerida?

Kõik tööpakkumised on saadaval meie kodulehel l Karjääri valiku all. Te võite taotleda meie kodulehel. Kui teil on täiendavaid küsimusi tööpakkumiste või positsioonide kohta, võtke meiega ühendust e-maili teel karjaar@pepco.eu.

5

Kust ma saan lisainformatsiooni PEPCO tööpakkumiste kohta?

Palun külastage lehekülge Karjäär meie kodulehel. Siit leiate kogu põhiteabe meie ettevõtte erinevatest valdkondadest ja osakondades töötamise kohta. Kui teil on küsimusi konkreetse töö laadi kohta, võtke meiega ühendust e-posti teel karjaar@pepco.eu.

6

Kas PEPCO pakub praktikakoolitust?

Palun külastage lehekülge Karjäär meie kodulehel. Sealt leiate kogu vajaliku teabe PEPCO koolitustest, tööpakkumistest ning praktikavõimalustest. Kui teil on küsimusi selle kohta, võtke meiega ühendust e-posti teel karjaar@pepco.eu.

7

Minu avaldusele ei vastatud. Mida ma teha saan?

Kui teil on täiendavaid küsimusi tööpakkumiste, võtke meiega ühendust e-maili teel karjaar@pepco.eu.

 

VAATA KA


PEPCO teadaanne

Leia pood

Sisesta postiindeks/linn


Sinu pood