Minu kauplus
LOADER

Kauplused

Kus asub mulle lähim PEPCO kauplus?

Palun kasuta meie PEPCO kaupluste otsingumootorit. Seal on kaart, mis näitab kõikide meie kaupluste asukohtasid erinevates riikides.

Kust leida PEPCO kaupluse telefoninumber?

Kauplustepõhiseid telefone meil ei ole. Küsimuste korral palume pöörduda lähimasse kauplusesse või võtta ühendust klienditoega: klient.ee@pepco.eu.

Millised on PEPCO kaupluste lahtiolekuajad?

Palun kasuta meie PEPCO kaupluste otsingumootorit. Seal on kaart, mis näitab meie kõikide kaupluste asukohtasid erinevates riikides koos täpsete aadresside ja tööaegadega.

Kas meil on e-pood?

PEPCO tooteid saab osta vaid füüsilistest kauplustest. Oleme algusest peale keskendunud ideaalse asukohaga traditsiooniliste kaupluste loomisele. Soovime oma klientidele olla võimalikult kättesaadavad, paiknedes erinevates kaubanduskeskustes üle Eesti.

Miks minu kodulinnas PEPCO kauplust ei ole?

Töötame igapäevaselt oma kaubandusketi arendamise nimel. Meie eesmärk on oma klientidele võimalikult lähedal olla. Loodame, et lähitulevikus tähistame uue PEPCO kaupluse avamist ka sinu kodulinnas!

Kust leida teavet välismaal asuvate PEPCO kaupluste kohta?

Muuda koduleht ülemisest menüüribast inglisekeelseks ja kasuta kaupluste otsingumootorit.

Kauba tagastamine, kaebused, garantii

Kas saan tagastada toote, mis ei vasta minu ootustele?

Kõikides meie kauplustes kehtib raha tagasi garantii: toote võib tagastada 30 päeva jooksul. Toote tagastamiseks pöördu PEPCO kauplusse koos tagastatava toote (siltidega ja kasutamisjälgedeta) ja ostutšekiga. Rohkem teavet raha tagasi garantii kohta leiad siit.

Kas võin toote tagastada mõnda teise PEPCO kauplusesse?

Jah, tooteid võib tagastada ükskõik millises PEPCO kaupluses. Loe tagastamise kohta lähemalt siit.

Kas saan toote tagastada, kui mul ei ole ostutšekki alles?

Kui teil pole ostutšekki, kuid maksite pangakaardiga – saate toote tagastamisel esitada panga väljavõtte.

Kas saan tagastada toote, millelt on sildid eemaldatud?

Kahjuks mitte. Tagastamiseks peab toode olema “nagu uus” – originaalpakendis ja koos kõigi siltidega.

Milliseid tooteid pole võimalik tagastada?

Osasid isiklikuks kasutamiseks mõeldud esemeid ei saa tagastada. Täieliku nimekirja leiad SIIT.

Kui kaua võtab aega raha tagastamine pangakontole?

Kui kaebus on rahuldatud või toode tagastatud, peaks tagasimakse pangakontole jõudma 14 päeva jooksul alates toote tagastusest või kaebuse rahuldamisest. 

Kui pikk garantii PEPCO toodetele kehtib?

PEPCO kauplustes ostetud toodete garantiiaeg on 2 aastat. Kui leiad garantiiaja jooksul tootes kvaliteedivigu või defekte, soovitame sul täita sellekohane avaldus ükskõik millises PEPCO poes. Rohkem infot leiad SIIT.

Kuidas ma saan PEPCO kauplusest ostetud toote kohta kaebuse esitada?

Kaebuse saab esitada igas PEPCO kaupluses. Võta kaasa puudusega toode, tõend ostust (ostutšekk, pangakonto väljavõte) või ostu sooritamist kinnitav tunnistaja ja täida kaebuse esitamise avaldus. Vastuse esitatud kaebusele saad 14 tööpäeva jooksul. Lisainfot kaebuste esitamise kohta leiad SIIT.

Minu kaebus lükati tagasi. Mis ma veel teha saan?

Kui sinu kaebust ei rahuldatud ja sa meie otsusega ei nõustu, on sul õigus esitada apellatsioon. Protsess on samasugune nagu kaebuse esitamise puhul.

Mis vahe on kaebusel ja tagastamisel?

Tooteid saab tagastada 30 päeva jooksul alates täishinnaga toote ostmisest koos ostutõendi, sildi ja kviitungiga. Kaebuse saab klient esitada mis tahes hinnaga ostetud toote kohta 2 aasta jooksul pärast ostu sooritamist, kui tootel leitakse kvaliteedivigu. Kaebusi saab esitada ostutšeki või muu ostutõendi (pangakonto väljavõte) või tunnistaja ostu kinnitavate ütluste alusel. Tagastuse ja kaebuse esitamise avalduse saab teha igas PEPCO Eesti kaupluses.

Kuidas ma saan edastada endapoolse tagasiside?

Tagasisidet saab anda meie kodulehel oleva kontaktivormi kaudu, kirjutades meile aadressil klient.ee@pepco.eu või kaupluses kohapeal, täites selleks tagasiside ankeedi, mida saab küsida kassast.

Tooted

Kuidas kontrollida, kas mulle sobivas kaupluses on toode saadaval?

Kõige värskema info toodete kohta saate kaupluses kohapeal või kirjutades klienditoele: klients.ee@pepco.eu.

Kas ma saan tooteid kinni panna?

Tooteid on võimalik kinni panna ainult kaupluses kohapeal.

Kas reklaamlehes näidatud tooted on saadaval igas PEPCO kaupluses?

Jah, reklaamlehes näidatud tooted on saadaval kõikides PEPCO kauplustes, kuniks kaupa jätkub.

Kas kõik kodulehel olevad tooted on saadaval igas PEPCO kaupluses?

Veebipõhised (mitte reklaamlehe) pakkumised võivad kaupluste kaubavalikus erineda (mõned tooted võivad olla saadaval ainult valitud kauplustes). Pane tähele, et kodulehel olevad fotod on tootenäidistest ning võivad poes müügil olevatest tegelikest toodetest veidi erineda.

Kui tihti jõuab kauplustesse uus kaup?

Kauplustesse tuleb uut kaupa 3-4 korda nädalas. Kauba saabumise päevad võuvad kauplustes erineda.

Kust ma erinevate PEPCO pakkumiste kohta informatsiooni leian?

Informatsiooni meie pakkumiste kohta leiad veebipõhisest või paberkandjal reklaamlehest, meie kodulehelt, Facebooki kontolt.

Kust leian informatsiooni allahindluste kohta?

Informatsiooni allahindluste kohta leiad veebipõhisest või paberkandjal reklaamlehest, meie kodulehelt, Facebooki kontolt.

Teenused ja maksevõimalused

Kas PEPCO müüb kinkekaarte?

Kahjuks hetkel PEPCOst kinkekaarte osta ei saa.

Kas PEPCO kauplustes on võimalik oste sooritada käibemaksuvabalt?

Jah, teenuse kohta saad lähemalt lugeda SIIT.

Kas PEPCO kauplustest ostes on võimalik saada käibemaksuarve?

Käibemaksuarvet on võimalik saada kõikidest PEPCO kauplustest. Arveid väljastatakse ostutšeki alusel.

Kas käibemaksuarvest on võimalik saada koopiat?

Jah. Selleks tuleb minna kauplusesse, kust toode osteti või võtta ühendust klienditoega: info.ee@pepco.eu.

Kas ostutšekist on võimalik koopiat saada?

Ei, tšekk prinditakse ühekordselt ostu sooritamisel ning seda ei ole võimalik dubleerida ega kopeerida.

Kas PEPCO poodidesse võib tuua vanu patareisid?

Jah, kõikides PEPCO kauplustes on olemas kasutatud patareide kogumise konteiner.

Koostöö

Kuhu saata kinnisvara puudutavad koostööpakkumised?

Palun võta meiega ühendust, kasutades kodulehel olevat ankeeti, mille leiad menüüst nime alt “KINNISVARA RENTIMINE”. 

Kuhu saata koostööpakkumised?

Palun võta ühendust, täites meie veebilehel olev vorm. Leia veebilehelt valik “Juhtkond”. Taotlus saadetakse sobivasse osakonda. 

Kuidas ma PEPCO kauplusse tööle kandideerida saan?

Kõik tööpakkumised on leitavad meie kodulehel valiku “KARJÄÄR” alt. Kandideerimisavalduse võid esitada meie kodulehe kaudu või otse poodi, kuhu soovid tööle asuda. Kui sul on tööpakkumiste või positsioonide kohta täiendavaid küsimusi, võta meiega ühendust kodulehel oleva kontaktivormi kaudu. Lisa pealkirja märksõna “värbamine”.

Kuidas saan PEPCO peakontorisse tööle kandideerida?

Kõik peakontori tööpakkumised on leitavad kodulehel valiku “KARJÄÄR” alt. Kandideerimisavalduse saad saata läbi meie kodulehe. Kui sul on värbamisprotsessi kohta küsimusi, võta meie ühendust kodulehel oleva kontaktivormi kaudu. Lisa pealkirja märksõna “värbamine”.

Kust leian PEPCOs töötamise kohta rohkem infot?

Palun külasta meie kodulehe alamlehte “KARJÄÄR”. Siit leiad meie ettevõtte erinevates valdkondades ja osakondades töötamist puudutava põhiteabe. Kui sul on mõne konkreetse positsiooni kohta küsimusi, võta meiega ühendust kodulehel oleva kontaktivormi kaudu. Lisa pealkirja märksõna “värbamine”.

Kas PEPCO pakub ka praktikakohti?

Palun vaata meie kodulehe alamlehele “KARJÄÄR”. Sealt leiad kogu PEPCO pakutavaid praktikakohti puudutava informatsiooni. Kui sul on praktika sooritamise kohta lisaküsimusi, võta meiega ühendust kodulehel oleva kontaktivormi kaudu. Lisa pealkirja märksõna “värbamine”.

Minu avaldusele ei ole vastatud. Mida teha?

Kui sul on värbamisprotsessi kohta küsimusi, võta meiega ühendust kodulehel oleva kontaktivormi kaudu. Lisa pealkirja märksõna “värbamine”.

Klienditugi

Kas sul on küsimus? Võta meiega ühendust!
Meie klienditugi vastab Sulle meelsasti!

Sulle võivad meeldida ka